Carolophenix

Klant: de Stad Charleroi
Communicatiecampagne rond de grote openbare werven van Charleroi onder de koepelnaam Phenix (2011/2012).
Campagne in de metropool Charleroi met een event dat de opstart van de ingrijpende werkzaamheden in de kijker plaatste. Het.event vond plaats op en rond de Place Charles II waar een reuze ‘Monopoly’ werd gebouwd en stands de verschillende werven voorstelden met video’s, maquettes, de aanwezigheid van architecten. Voor de kinderen waren er springkastelen en spelletjes.
Radiocampagne op Bel Rtl, Contact, Viva Charleroi
Printcampagne: Annonces Charleroi magazine, Nouvelle Gazette de Charleroi, Passe partout,.. + doelgerichte brieven aan de inwoners per betrokken wijken
Informatiekubussen met zeildoeken in de buurt van de werven
Website:  HYPERLINK "http://www.carolophenix.be/"www.carolophenix.be
Samenwerking met TEC voor affiches en flyers op de bussen en de personalisering van een bus.